gettin' dirtee on fb



PEOPLE, nu kan ni joina mig i min facebook-grupp för support.
Gruppen hittar ni
HÄR, spread the word. For the love of house music!


DJ Dealer - You're All I Need ft. Lisa Millett (Ron Carroll Chi City Bump Mix)
Ron Carroll vet verkligen hur man gör det funky & dansvänligt.

Inphinity - Amanecer (Original Mix)
Inphinity - Amanecer (Christian Falero Remix)
Orginalet är lite klezpy, klezmer/gypsy sounding to me. älskar det något grymt mycket!
Christian Falero's är lite mer "clubbing" i det hela, och jag kan inte riktigt bestämma mig för
vilken av dom två som tilltalar mig mest.

Danny Tenaglia - Music Is The Answer (Ant Brooks Remix)
Vem har missat MITA? ganska otroligt, va?
men denna remix är ny och riktigt enorm!

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Erik

ahh, båda remixer av Amanecer är ju helt fantastiska! Bra bra bra!

2009-10-14 @ 20:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0