in mood for some party?


Snart bär det av i natten för de flesta, även mig!
Här får ni något att tagga till & jag lovar er bra vibes.
För er i Visby vill jag gärna se att ni kommer på
Visbys bästa förkaka ikväll på O'Learys bottenvåning! Houseparty till tusen
och rabatterade priser i baren! Därefter rör vi oss mot Gute för att avsluta kvällen på
det snyggaste sättet möjligt!
PUSS


Tiko's Groove - Me Faz Amar ft. Mendonca do Rio (Juan Diaz & Jorge Montia Remix)

helt klart min grej! jag var tvungen att ställa mig upp & dansa lite nu,
så bra tyckte jag om den!

Oleg Izergin - Aurora Borealis (Original Mix)
gives me the chills! VACKERT folket, riktigt vackert! Skulle kunna gråta en skvätt
om denna skulle avsluta min kväll.. kungligt!

Sultan & Ned Shepard - Roads Under Ramallah (Namito Wants His Vote Back Mix)
lite söder vibes över det hela, och ni kan inget annat än älska den!
Sultan & Ned S är killarna som alltid har det lilla extra!

Groovenatics - Starlight feat. Yanto (Eric G, Rob Adans & Tom Geiss Remix)
väldigt mainstream & vanligt sound om ni frågar mig.
trots det dansar jag & alla andra mycet gärna till den!

Yolanda Be Cool - Afro Nuts (Douster Remix)
kill me, this is PHAT! men jag tror inte det skulle funka ute..
.. Iallafall inte i torra Visby!

Deadmau5 - You Need A Ladder (Original Mix)
Lite för överreklamerad låt enligt mig. Men jag tycker absolut att den är riktigt ordentligt bra!
Men det blir lite för mycket snack om deadmau5 så fort de släpps något!
Inget mästerverk, men fett!

Steve Angello & Dave Armstrong - Groove In You (Dj DLG Remix)
Oldschool känsla när det är som bäst!


Hug It out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0