call it what you wanna call it..

Utgång igår med jävligt tight sällskap!
Ikväll är det utgång igen, och vi kör ännu hårdare! you know it!

Deadmau5 Ft. Rob Swire - Ghosts N Stuff (Vocal Mix)

haha, vad lustigt med vocal till G'n'S..
föredrar nog bättre Orginalet, men denna är mer publikfriande..

Jerome Isma-Ae & Sebastian Krieg - 308 (Original Mix)
det är bara vissa låtar som kan leverera vissa känslor
ut till fingertopparna.. detta är dock inte den! hahah

Micha Moor - Tonight (Original mix)
låter som om jag hört denna förut..
..fast i annan form. rätta mig om jag har fel

SHM & Laidback Luke - Leave The World Behind (Ranucci Pelusi Provenzano Remix)
Jag vågar fan påstå att det här är top5 för LTWB.

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0