"you got that nasty bounce"


sämst helg, allt har varit förstörd pga att min mobil varit paj.
nu är den fixad av moi, och jag är redo för nästa helg! riktigt redo!

här har ni något att tagga med, missa inte Ant Brook's bootleg,
eller Calypso för er som vill ha en vacker progressive tune!


Carl Hanaghan & My Digital Enemy feat. Stevie Becks - Falling For You (Vocal Mix)
en track som de flesta skulle gilla, den är enkel & solklar!
sommar till tusen

DJ Ortzy, Jean Pierre - The Night (Original N.Y Mix)
Faller strakt för denna, om det inte vore för det mörka pratet.
det finns inte i min smak, alls.

DONS - Earth Song (Club Mix)
nu skall vi inte överdriva och tycka att låten är awesome för att han är dead-meat
och leka "rip mj<3" hahaha, utan nu ser vi saken från musikperspektiv. och detta föll!
Man kan inte förstöra hans tunes så som DONS tyvärr gjorde nu. but that just what i think..

Feenixpawl - Calypso (Original Mix)
Underbar progressive dänga som ni absolut inte får missa för något!
fastnade direkt!

Huggy, Dean Newton - Get Lifted (Indian Summer) feat. Sam Obernik (Seamus Haji Vocal Edit)
Lågot av det snyggare man gjort av Get Lifted. sexigt som fan, really! m-m-mm

Inner City - Big Fun (Ant Brooks Unofficial Bootleg)
om ni inte minst spanar in den här blir jag besviken,
för man nästan måste ha denna!

Larry Tee, Roxy Cottontail - Let's Make Nasty feat. Roxy Cottontail (Afrojack Remix)
vet inte riktigt vad jag förväntade mig, mer musik kanske.
men det får man inte så mycket av. Dirty shit of you get it right.
"mjau mjau mjau" haha

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0