riskzoner

Peter Brown - Fearless (J Creance Remix)
för alla som skall ut ikväll! here you have one

Kim Fai - Allizom (Original Club Mix)  
Här får ni en väldigt vacker track från våran Kim Fai. alltid lika bra

The Black Eyed Peas - I Gotta Feeling (Laidback Luke Remix)
Laidback lukes känsla framför allt säger jag bara.
bara han kan förgylla en låt på så vis att man är redo att ge upp allt för den!
jag känner verkligen hur alla rycks med!

Lily Allen - The Fear (Bart B More Bootleg)
Nja, den här gången är inte Bart B More på riktigt samma nivå som han brukar.
bättre än orginalet dock.

Genetik & Gio Martinez - Rempejack (Bassjackers & Ralvero Remix)

Än kan jag inte bestämma mig om den över eller under ger mest känsla.
Ralvero & Bassjackers gör ett jävla bra thing i den övre.

Genetik & Gio Martinez - Rempejack (Original Mix)
Orginalet är jävligt bra, känns som en bra start på kvällen folk!

Sir G - Always Been Real (Dimitri Vegas & Like Mike Mix)
Grym vocal som är fan så catchy! DV & LM är mästare, jag blir helt såld på denna!
de vet hur man gör på rätt sätt!

Noob & Brodinski - Cajou Club (Original Mix)
hahaha! oklar & lite för mycket dator i den.
funkar den för er, så varsego!

Hug It Out


Kommentarer
Postat av: FS

sv: Vaaa!?

Det visste jag inte om att de avslutade sin vänskap på facebook!



Kan du mejla mig och printscreena om det ;o?

du får länk såklart. kram

2009-09-19 @ 13:44:25
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Daniella

hejhej? undra om du är rysk? ;o haha för du skrev ett inlägg i olgavodka bloggen HAHA ;)



kraaam.

2009-09-20 @ 13:31:25
URL: http://gossipdaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0