I'm a straight up bootleg



Escadia - Lima (Original Mix)
Melodin fastnar direkt. Hoppa inte över denna, please!
03:30 - 04:45+, ger en kraftig känsla

Peter Brown - Come Together (Tune Brothers Remix)
Bang Bang! Här har ni något som många väntat på!
stråkinstrument är king!

Paul Kalkbrenner - Sky And Sand (Bart B More Bootleg)
Mjuk & sexig manlig vocal som Bart B More lyckades arbeta in snyggt.

N.E.R.D. - Lapdance (Bingo Players Bootleg)
Nerd är tunga, samma gäller Bingo Players.
Detta är så tungt att du behöver banta!

Switch - A bit patchy (Alvaro a bit latin bootleg)
Alvaro är en jävla killer! a bit latin är aldrig fel ;)
VILKEN FILM ÄR SAMPLINGEN IFRÅN(02:30)? fräsha upp minnet?

Rolvario ft. Pablo Vegas - Thats How It Goes (Original Mix)
våldtar hjärnan en aning, annars är det lugnt.

Luxx - Fruita (Original Mix)
Kaxigt som fan, och jag älskar det! Lite för mycket electro dock

His Majesty Andre feat. The Bloody Beetroots - Puppets
lite för casual för mig, lite för mycket radio och lite simpelt. vad säger du?

Jay Lumen - Morning Cocktail (Original Mix)
Wonderful, just like a morning cocktail.
det korta snygga breaket gjorde min eftemiddag!

Robin S, Corey Gibbons - At My Best (Lucky Charmes & Tony Verdult Dub)
that's what I call house, ppl! vackert direkt från sommaren.

roger Sanchez ft. Terri B -Bang That Box (Alvaro Remix)
Mer än välkända Bang That Box med lite sexigaste dress, av självklara Alvaro!
Här droppas det helt tiden, bättre för varje gång!

Steve Angello - Gypsy (Alvaro Remix)
det är inte den bästa tolkningen jag hört, men det är fan jävligt nära.
Ännu mer Alvaro för er som inte kan få nog!
sexigt!

SHM ft. Laidback Luke - leave the world behind (Alvaro Remix)
Inget som ligger nära toppen på min LTWB-lista.
men verkligen inte långt nere heller. Det håller måttet utan tvekan, och jag längtar
efter att få höra den ute. den ger en jävligt enorm känsla som bara vissa kan ge!

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Jin

Kill Bill, Orginalsamplingen kommer från The Shadows - Apache...

2009-09-29 @ 18:17:09
URL: http://i-ngman.blogspot.com
Postat av: steVe

haha ja det va sinnes! Jag tror faktiskt du är med på någon video jag har hemma haha har inte orkat ladda upp dem :P

2009-09-30 @ 15:24:52
URL: http://stevieee.blogg.se/
Postat av: sarah

dirteeeee... du kommer ner till Malmö den 23 okt va?? Guetta gästar oss då!!! på slagthuset.. yepp yepp, dem slår upp dörrarna igen då ;) you gotta be there!!!!!!! stay dirtee :p

2009-09-30 @ 15:54:34
URL: http://www.baddie.se
Postat av: sarah

Ahh.. det är bara att ta ditt privatflyg och ta dig hit... eller sno en helikopter kanske?? Min soffa är som sagt ledig :p (känns som dubbelpost nu) Menmen sen är det ju sensation i köpenhamn med ju ;) Du bor på fel ö nu under hösten!! :P

2009-09-30 @ 16:16:15
URL: http://www.baddie.se
Postat av: jannike

Jaaaa!! Gypsy! i love!

2009-10-04 @ 20:35:53
URL: http://jannikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0