"..even got a king size mattress we can lay.."

The Groove Foundation and DJ Chus - That Feeling (Abel Ramos Madrid with Love Mix)
Abel Ramos misslyckas aldrig vill jag påstå. Härliga disco rytmer med hans enorma
sound blir inget annat än awesome! 05:30- BOOOOM

Sebastien Drums, Eric G C, Tom Geiss - Funky Beep (Mark Simmons Mix)
Bra tune här med, jag tror att detta är något de flesta kan lyssna på.
rätt mainstream, inget dåligt dock

Patric La Funk - Yeah (Darwin and Backwall Remix).
vet inte riktigt varför det tagit sådan tid att posta den för mig,
trots att den spelas varm hos mig hela tiden.
Här är iallafall dårarnas tolkning på Patric La Funk's "Yeah"

Redroche - Give U More feat. Laura Kidd (Afrojack Mix).
något av det bättre jag hört från Afrojack.
förväntade mig inte alls soundet Give U more att vara så sweet. inte lika hårt..

Quintino feat. Mitch Crown - Heaven (Nicky Romero Remix).
lite för mycket klaas-känsla i vocalsen. annars går den hem hos mig.

Moby_–_Mistake_(Dabruck_&_Klein_Remix).
jag är säkert den enda som verkligen ogillar denna.
känns som en låt som går hem hos de flesta, too bad. sbn-vibbar

Clubzound - Imagine At Ibiza (Original Mix).
funkar på dansgolvet tyvärr, vill inte veta av denna...

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rätt så nice blogg

2009-09-13 @ 17:04:23
Postat av: Anonym

jävla tönt!!

2009-09-13 @ 21:50:21
Postat av: diana air

till personen som skrev "Nice blogg" OCH "jävla tönt"..

du tror inte att jag kan se din IP adress eller? man är inte så jävla anonym på internet som du tror.

haha, get a life!

2009-09-14 @ 07:54:13
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0