"..my love for you will keep on risin.."

Amy Pearson - Butterfingers (Denzal Park Piano Love Affair Remix)
underbar hedkandi känsla. nu vill jag tillbaka till sommaren.
koppla av & njut!

JELO - Sesame Seeds (Original Mix)
electrofuck när den är som bäst.
får jävligt goda 2006vibes av denna typ av låt. nice

D.Ramirez & Mark Knight - Underworld Downpipe (Original Club Mix)
tycker helt ärligt att den är rätt trist & enformig.
du avgör själv!

Chocolate Puma vs Hardsoul - R2G3

härliga rytmer från Chocolate Puma.
vill gärna höra denna ute.

Lenny Fontana, Jean Claude Ades, Tyra - Nite Time (Vision Factory Remix)
tjockt sound med tynga slingor. går dirr i caset!

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Felix

Hehe... bad de dig att ta bort Alcoholic? Det gällde att vara snabb som en vessla när bloggarna lade ut den, för Nero/Joia var snabba som tusan att stänga ner konton både här och där.



Jag hann ^_^

2009-09-04 @ 12:56:49
Postat av: diana air

Jag tog bort det när jag själv blev skrämd över att Tim blev så pajas på allt & alla, därför tog jag bort inlägget.

Sen kollar jag i mailen och där är det en Varning/anmälning (vet ej vilket) som säger att jag publicerat otillåtet shit & bla bla bla. whatever :) tur att du hann!

2009-09-05 @ 12:10:59
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0