new new new

HET SOM FANIgår var en cheflig kväll! FUCKING AWESOME sällskap & trevlig förfest!
Gute gjorde fan min månad den natten, tusen tack!
Varför jag är uppe så tidigt vet jag inte ens själv, då jag fortfarande är i dimman.
därför taggar jag för en ny kväll, och börjar med följande:


Bob Sinclar Ft Stevie Edwards - Peace Song (Nari Milani Remix)
Bob Sinclar Ft Stevie Edwards - Peace Song (Original Club Mix)
helt jävla fantastisk vocal! Den första är en typisk "Nari Milani pacha vibe"
som är riktigt fet. Orginalet är även väldigt grym, jag mår otroligt bra av denna track!

Muzzaik - Lagune (Original Mix)
Tjockt progressive bjuds en morgon som denna.

EDX - Shy Shy (Avicii Remix)
Ni har väl inte missat Shy Shy? Här är Avicii's tolkning på det hela.
den känns väldigt gräddig, och jag föredrar orginalet!

Miqro & Maiqel - Mirrorball (Roberto Bedross Remix)
This makes my day!


Hug It Out


Kommentarer
Postat av: haha

haha skönt att du snott hug it out från the great mr P

2009-09-26 @ 23:09:50
Postat av: diana air

vem är "the great mr p" ? :P hehe

jag snodde det från "First Up"..

2009-09-27 @ 12:17:24
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0