glömde du kondomen i sommras?

Freemasons feat Sophie EllisBextor - Heartbreak (Make Me A Dancer) (Angger Dimas Remix)
hör jag inte den här på nästa utgång blir jag pissed!
Vocaln passade på snyggt i det sjuka beatet! i love it alot!

Ralvero - Party People .w. MIA - Buckey Done Gun (Mikael Weermets Toolbox Edit)
lite osäker på blandningen, känns som om den är för simpel.

Bag Raiders - Shooting Stars (Kris Menace Remix)
Vackert från Kris Menace! Jag de flesta hört den.Jag hoppas det iallafall.
Om inte så har ni den här. emotionell & vacker

Chocolate Puma - Bugel (Original Mix)
gilar ni gypsy-stylez som kommer detta inte vara svårt att uppskatta!

Bassjackers - Sujo (Bart B More Balkan Edit - Chocolate Puma Remix)
Jag förefrar orginalet över allt annat. inte okej att försöka sig på denna,
trots att den faktiskt får in lite snygga ryytmer ibland.

Petrae Foy & PJC Project - Long Train (Original Mix)
för alla sbn-raggare! here you go

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge lite mer Inpetto style, proggresive house

2009-09-17 @ 20:31:31
Postat av: Anonym

Ge lite mer Deborah Cox - Beutiful UR Inpetto remix eller nåt som, Not Alone

2009-09-17 @ 20:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0