make it funky

Freemasons – Pegasus (Original Mix)
detta är en låt som man har sökt genom alla världens hörn.
Äntligen är den framme ur sitt gömställe så vi alla kan njuta av denna allderles underbara track.
hundra år sedan, är du äntligen här!


Funkerman feat. Shermanology - Automatic (Original Mix)
vilken jävla vocal! detta var riktigt snyggt.

Dennis De Laat - Sound Of Violence (Filthy Rich Remix).
vet inte riktigt vad jag skall säga mer än att den är bra, och jag gärna vill höra den ute.
booom vilket tryck det skulle bli!

Deborah Cox- Beautiful U R(Inpetto Remix)
Deborah's underbara röst som givit oss kärlek från Leave The World Behind
är nu här med Beautiful R U. Den är riktigt krämig den här. allt tack vare impetto

Croatia Squad - Electric Masquerade (Daniel Portman More Carnival Remix)
rätt gammal i soundet enligt mig.
men den funkar absolut för mig, helskön

Bag Raiders - Shooting Stars (Kris Menace Remix)
skön och nedvarvande tune som jag tänker somna till. lätt

alvaro - make it funky (danson deely remix)
tjock zigenar house till all ära!

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0