we have to take our clothes off, to have a good time


Äntligen är det helg, och detta betyder bara en sak: CLUBBING TIME!
Här har ni till förfesten, eller whatever ni nu gör ikväll!
hoppa inte över Baila Baila eller Joris Voorn's, Blank.


Alex Kenji - Tropical Chicks (Original Mix)
Just like the title, this is tropical!
om den inte får dig in motion, så är det något fel!

Martin Solveig feat Dragonette - Boys & Girls (Laidback Luke Remix)
nytt för mig från Laidback Luke. Hans sätt är så jävla enormt & sjukt!
Går inte att undgå njutningen av hans tracks! wonderful

Jim Pavloff - Driver (Original Mix)
stort shit som absolut ni inte får hoppa över.
ett minus för bil-effekterna!

Michael Feiner – Must Be The Music (Bale & Voltaire Remix)
Grym remix på en WONDERFUL dänga helt i min smak!
Ogrinalet är klassigt, likaså denna version.

David Guetta - Stay (Abel Ramos Paris With Love Mix)
Vem har inte hört Stay?
Här får ni ett nytt omslag av en av mina favoriter..
..Abel Ramos med hans djupa & enorma vibe!

Phunktastike - Intro (Dinka Remix)
melodiskt & fint, Dinka kan det här!

Santiago Moreno - Connection (Original Mix)
fuck a bitch, vad den är bra! allt är klockrent för mig!
03:30, BOOOM!

Joris Voorn - Blank
något av det finare i inlägget!
wow, jag får otroligt rysningar av en vacker proggy som den här.
verkligen a "feel-good" sounding to this one!
och när vocaln smått tränger igenom då & då är det chefligt!

Mason - Artex (Original Mix)
minns ni mason? här är någon man glömt bort..
.. här har ni svaret varför..

Nick & Danny Chatelain - Baila Baila (Ralvero & Bassjackers Remix)
Exakt som jag förväntade mig: POWER!
perfekt combo, ger en perfekt track! Vilka rytmer, och vilken gräddig bas!
in i dimman bara!

Ryskee - Leave Me Amor feat. Leslie Ming (Play Paul Club Remix)
passar finfint till förfesten! detta är colourful & snyggt!
väldigt "clubkid"

Nadastrom - Save us (Original Mix)
M-M-MMM! biffigt verk för alla dårar som skall spåra sönder ikväll!
I know I will, for sure!

Hug It Out, vi ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0