Tu Vuo' Fa L'americano



finns mycket att ta igen på bloggen. minst sagt.

Filthy Rich – Deeper (Original Club Mix)
sexigt sound, väldigt jazzigt. love it

Dada Life – Cookies With A Smile (Avicii Remix)
kan inte bli mer avicii. ni har troligen inte missat, but just in case.

Lazy Hartz Club – I Want It
det bästa i denna post! tänker ni missa den, så får ni skylla er själva.
väldigt bra.

Immer – External
helt i otakt men ändå träffar den helrätt.

Adam K - Complicated (Vocal Mix)
helt okej, men jag kan inte säga att det träffar mig.

Bingo Players - Tom's Diner (Original Mix)
Lika strålande som alltid med Bingo Players. Inget annat

Yolanda Be Cool & Dcup - We No Speak Americano (Original Mix)
sampling från en av mina absoluta favorit filmer. The Talented Mr. Ripley.
Har ni sett filmen, så älskar ni den. Alltså älskar ni this as much. jag lovar!


Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0