Calypso


Kaiserdisco – The Early Bird (Original Mix)
bra dänga från en lika bra EP med samma namn.
jämn & svängig nivå

Round Table Knights – Calypso (Original Mix)
sommar tech, perfekt en solig dag som denna.
Något annorlunda, men den passar mig!

Riva Starr ft. Trim – Dance Me (Original Mix)
rätt gammal, men det är inte förrens nu den talas om.

Boris Rush – Beaches (Original Mix)
Bra släpp från Size!

Chris Lattner – Chicago Woofer (Original Mix)
Jag ÄLSKAR Chris Lattner. Mannen är en gud. Och Chicago Woofer är mästerligt.
Chris Lattner – Down To The Bone (Original Mix)
Mer fantastisk deep från Chris. mer än bra!

Marcello Napoletano – Rage Against
Oldschool vibe som ingen tackar nej till.

Ivan The Muru & Jose De Mara Ft. Giovanna – Dance Of Light (Original Mix)
Good stuff!

Gene Hunt – I Know You Care
emotinellt & kärleksfullt.

Lena Meyer Landrut - Satellite (Inpetto Remix)
Inte det vanliga Inpetto brukar ge oss, mycket bättre!

Bongo Starr - Saxofonia (Riva Starr Club Mix)
Jag gillade inte den så hemskt mycket. Men jag tror ni alla andra kommer att göra det.

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjenaa! det var möjligtvis inte här jag hittade en låt som hette mugwump - geometry/technology? den var riktigt bra och jag undrade ifall du kanske hade fler låtar med dem? eller i den stilen



annars mycket bra skit här!



2010-04-13 @ 16:43:33
Postat av: HUGO

Avicii, Tim Berg - Bromance (Avicii's Arena Mix)

2010-04-14 @ 21:36:17
URL: http://skyllintepahugo.blogg.se/
Postat av: diana air

Anonym: Den är ju helt sinnes, älskar den! Ingen aning alls om du fick den här ifrån.. Jag har ingen musik alls, men jag kan kika runt efter mer minimal & annat i samma anda.

Tusen tack, really!!

2010-04-14 @ 22:30:58
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0