El Tan Go



Lillo - El Tan Go (Original Mix)
startar min härliga dag med en vacker minimal som denna.

Nir Shoshani - Forkie (Manuel De La Mare Remix)
mycket fart, mycket mainstream..

Sandro Silva - Paranoia (Original Mix)
ifall April börjar så här bra, så har vi mycket fint att vänta på.
Sandro Silva ger oss tidig sommar, och massvis med dans! PANG

Funkadelic & Hardwell - Get Down Girl (Original Mix)
som ni längtat efter den. Den är ju schysst, men jag hade hoppats på mer.

Suzanne Palmer - Big Love (Muzzaik Remix)
groovy housetrack with a soulful vocal. Smäck!

Paul Rogers & Pete Tong - What (Original Club Mix)
Rockigt & mörkt. Ni gillar det, inget snack!

Boy George - Amazing Grace (Kurd Maverick Remix)
meoldisk dänga som kommer fastna för er, så som ni fastnar för den.

Ron Carroll - Just Do It (Oliver Twizt Remix)
Förvånar mig inte om den spelas på Rix Fm imorgon.
Trots det så släpper jag gärna på dans till den.

Hug It Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0