Matterhorn



Zita – Sunset People (Reprise)
sjukt mycket 80's-feeling! Kan vara därför jag gillar den!

John Dahlback - Olympia (Original Mix)
John Dahlback – Matterhorn
världens bästa Dahlbäck ger oss något utöver det vanliga!
Både Olympia & Matterhorn klingar bra i mina öron,
men jag fastnade starkast för Matterhorn, som hade lite mer "go" i sig.

The House Keepers ft. Camille Jones – Better Forget (Original Mix)
inte riktigt min grej, då det inte alls händer mycket. booring

Call Me Crazy – Chicken Drop
inget jag brukar lägga upp.. men fa-an.

David Puentez – Wow (Original Mix)
bra progg med god damn feeling i den. smack!

Royksopp - The Drug (Original Mix)
en release som denna kan man inte missa för något.
fint och förtrollande, som allt annat Röyksopp rör.

Veron & Bizzey & Praia Del Sol - Sleazy 2010 (Apster Remix)
carnival-känsla så det skriker om det! varken upp eller ner.

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0