Royal T



Dave Kurtis - Everybody (Anjiro Rijo & Fetish Verdi Remix)
Funky fresh beats! Får vem som helst på humör!

Kid Massive - What Got Hold Of Me (Jorgensen Remix)
en snuskigt bra remake på en redan grym låt! Det gick hem hos mig direkt.

Chris Montana & Etienne Ozborne feat. Polina Griffith - Don't Give It Up (Christian Luke Remix)
väldigt mycket "hits"-känsla. Och mycket välbekanta sounds. "En typisk Christian Luke.."

Tony Arzadon - El Mundo Entero (Original Mix)
Jag och mina sydamerikanske vibbar.. för jävla bra och big-sounding!

Disfunktion - La Barbara (Original Mix)
Inte alls min grej, men jag tror att ni kommer gilla det!

Crookers feat. Roisin Murphy - Royal T (Riva Starr Dub)
väääldigt Riva Starr! vääldigt haalt

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0