B-day tomorrow. Sthlm tomorrow. Miike Snow tomorrow. BANG!


Såja, nu blir det troligen inget inlägg förens Måndag.
Imorgon bitti drar jag till Stockholm, och spenderar kvällen på Berns & firar mig själv med Miike Snow!
Skall jag hittas på Fredag, så tycker jag absolut att ni skall komma till Ambassadeur som gästas av ingen mindre än Dirty South! Kommer bli lika sinnes som i drömmarna. Minst!
So... Dirtee is in Stockholm från och med imorgon.
Ses där, lovers!


Acquaviva, Amo & Navas - Acquanamo (Original Mix)
DJ Fudge - Zamora
ännu en. och denna har inlag av en grym saxofon! just lovely!

Max Olsen - El Tango (Original Mix)
GALET! stråk, sexiga rytmer, och en klassiker till sampling!
ruskigt bra

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0