are you here to move?



The Loops of Fury - Soap (Hatiras Mix)
hatiras är alltid made for us crazy people!
inget undantag här. på med hatten och spåra!

Robbie Rivera,Dero - 1980 (George Acosta Mix)
skojar inte när jag säger att det är sjukt bra! väldigt varierat sound, och jättefett!

 Cosmic Gate - Barra (Extended Mix)
inte alls något jag brukar gilla. Men FAN vad den platsar på större och starkare golv. really!
SMASHING!

Muzikjunki - All The Time (Baggi Begovic Remix)
starkt och vårigt! Man kan känna värmen strålar igenom en.
Påminner mycket om sommaren 2009's sound. Great stuff! skön vocal
'
Joee Cons - In The Dark (Matteo DiMarr Remix)
rätt dark, and that's the way we like it. Den feta basen kan ingen undgå att gilla. 

The Black Project - Off The Wall (Noferini & Marini Mix)
väldigt sexigt, väldigt tjejigt. Sjukt snyggt. Vocaln är en oldie but goldie, och beatet
får axlarna att rycka till små gungiga rörelser! fucking awesome

Deniz Koyu - What We Are (Club Mix)
aaaah! Jag älskar verkligen Deniz Koyu. Snubben är helt sinnes!¨
precis som denna track! PANG PANG

Stefan Vilijn - Move (Original Mix)
utan tvekan det bästa jag lägger upp idag!
Stefan är helt sinnes och förtjänar all respekt & support han kan få.
Bästa rytmen!

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0