back again


Hey ya'll, sorry för dålig update, men sånt händer.
Om ni är i Visby i helgen, så tycker jag att ni skall ta er till Hamnplan 5 på Fredag.
ett nytt klubb-koncept tar då fart som heter "hemmaplan" missa inte det! Styrs av några sköna grabbar, det lär bjudas på bra musik, jävligt skön dans & mycket vackra människor. eventet på facebook!
Har ni inte vägarna förbi, tycker jag att ni skall komma på Miike Snow,
som kommer spela på Berns 2.35:1 den 25 Febriari. Min födelsedag. You know I'll be there!

Phil Fuldner - Play (Havin Zagross & Luciano Vargas Remix)
Phil Fuldner - Play (Luciano Vargas & Havin Zagross Remix)
Mirco Berti - Train
lite pryda över det hela. jävligt tight

DJ Poszti - Have You Got A Better Idea (Original Mix)
Skönt djup i beatsen. Sjukt sinnes vocal! Kan inte få nog av denna.
Lite bättre än alla andra!

Matt Samuels - Escapio (Original Mix)
skön piano, får vem som helst att lyfta! 05:40, kung!

Gregor Salto feat. Chappell - Your Friend (Hardwell Remix)

ingen kommentar. låt tracken tala för dig själv...
stråk, bananas vocal, & PANG!

NTFO - Assking (Fine Taste Remix)
axelryckande beat som jag inte kan sitta still till. Skön dämpad vocal träder in ibland.
soft

Alex Kenji - Morena (Original Mix)
fucking sexy! helt i min smak!

Matteo Marini feat. Alexandra - Lovin' You (Original Mix)
inte riktigt min smak, men jag tror att många kan gilla den. väldigt 2010!

Silvano Da Silva - Kalimba (Main Mix)
en riktig banger, som troligtvis får plats ute, på det bättre golvet!

Oliver Twizt - Headbanger (Original Mix)
Oliver gör det igen! Han fortsätter att droppa helt galna tracks till oss!
fan för this one!

Johan Wedel & Mikael Weermets - Tears Of The Sun (Original Mix)
Både Mikael & Johan är två helgrymma snubbar som kan musiken riktigt bra.
feta trummor män! Finns inget negativt att säga. presic vad jag gillar!

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0