superpost!


Här har ni! Hoppas det smakar lika gott som det gjorde för mig.

Pirupa - Un Cantor (Original Mix)
bästa bästa!

Mac Zimms - Remember (Original Mix)
DISCO!

Muzikjunki - All The Time (Swanky Tunes Remix)
Swanky Tunes.. ger alltid samma glada beats!

Doman & Gooding - Pacific State (Gramophonedzie Remix)
Jazzy, funky, and soulful as hell!

Pryda - M.S.B.O.Y. (Original Mix)
Pryda - The End (Original Mix)
jag tror att helt internet kraschade när dessa släpptes.. kalabalik!

Tim Berg, Oliver Ingrosso, Otto Knows - ITrack (Original Mix)
en riktig rysare! Sitter perfekt ikväll!

Tim Berg, Oliver Ingrosso, Otto Knows - LoopeDe (Original Mix)

föredrar LoopeDe, utan tvekan! Lite mer enormt sound-

Sebastien Leger - Silicone Carne (Original Mix)
stökigt! Stökigt som fan, och just därför älskar jag den.

Sebastien Leger - Superdrums (Original Mix)
Superdrums.. inte mer eller mindre. skönare låt!

Mick Kastenholt - Woop Woop (Original Mix)
WHOOP WHOOP! Mick is the booom!

Mick Kastenholt - Place To Be (Original Mix)
riktigt fet! Blir bara större och större hela tiden!

East & Young - Lifelike (Original Mix)

så vackert att man ryser i hela kroppen. femton gånger om.

Gregor Salto, DJ Gregory - Canoa (Original Mix)
Tribal house! Så som vi älskar, och vill ha det!

Henrik B - Plateaux (Original Mix)
Henrik B - Timber Valley (Original Mix)
Henrik B ger oss ALLTID finfin musik.
Vet inte vilken som smakade bäst, men båda är king!

Sharam - M.I.T.T. (Original Mix)
gräddigt som fan. dirty dirty!

Umek - No One Could Have Suspected (Kaiserdisco Remix)
Umek - Responding To Dynamic (Koen Groeneveld Remix)
får mig att vilja mörda alla. av lycka!

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Haris

Du missade den absolut fetaste låten i Umek's remix EP.



Umek - Squeamish Sort (The Advent & Industrialyzer Remix)



http://www.youtube.com/watch?v=SONzZYYGBAw



Den får mig att vilja mörda ALLA. Råare finns inte!

2010-07-08 @ 15:34:04
Postat av: diana air

Snabblyssnade igenom den förut, men kunde inte fatta tyckte. Men nu när man lyssnat like klokt, så förstår jag vad du menar! HEAVY!

2010-07-08 @ 16:59:34
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0