MONSTER



Mathias Moritz – Come On (Original Mix)
stark tech, som jag vet att ni inte vill missa för något!
Den kommer spelas mycket hos mig, kan jag lova!

Dimitri Vegas & Like Mike feat. Vangosh - Deeper Love (Original Mix)
en vocal som öppnar dörrarna till radion.
Väldigt kommersiellt, och det funkar hos de flesta!

Umek - Circles Of Hell (Sebastien Leger Remix)
Jag älskar Umek, och jag gillar Leger. Nu älskar jag Circles of hell!
Gick helt över mina föräntningar.

Adrian Lux - Teenage Crime (Axwell Remix)
Adrian Lux -Teenage Crime (Axwell & Henrik B Remode)
Jag tror inte att någon kan ha missat dessa. But just in case.

Funkerman feat. Ida Corr - Unconditional Love (House For All Remix)
Ännu en "hit" som alla skall lära sig att tycka om till sommaren.
Den lär ju spelas överallt, med det starka pianot!

Sidney Samson & Don Diablo - Monster (Original Mix)
Som namnet säger: M O N S T E R - TRACK!
gälet bra trummor!

Fedde Le Grand feat. Mr. V - Back & Forth (Rene Amesz Remix)
bättre än vad jag trodde. Rene Amesz gav den dirt!

Shermanology - The Weather (Original Mix)
melodiskt och rätt dimmigt from time to time.

Gregor Salto & Mokoomba - Messe Messe (Original Mix)
trevlig, uppy och varm sommar-track!

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0