hey hoe


I dessa student-tider (därav dålig update) kan jag bjuda på MIN EGEN student-bild.
Detta är eran favorit-tjej under sin studentdag.
Men nu över till bättre saker, Musik:

Atjazz & Christo – One
Atjazz & Christo – Two
Atjazz & Christo – Three
Hittade lite mer känsla i One. Men jag gillar verkligen alla tre.

Damian Uzabiaga – Funk Your (OriginalMix)
Hade jag haft som jag velat, hade detta spelats ute mer.
Dags att fler öppnar upp för den vackra tech & deep-house man kan finna.

Yeah Yeah Yeahs – Heads Will Roll (A-Trak Club Mix)
Yes I reaaaaallly love this one!

Arbre Blass - No Regrets (Albin Myers & Jonas Sellberg's Adams Family Remix)
Farligt snyggt! Påminner om Justice. Faaaab!

Thomas Schumacher - Taxi (Riva Starr Mix)
Bättre Starr. Som vi vill ha honom

Hug It Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0