El Vinito!


Missar ni David Kurtis- Wunderland eller El Vinito.. Blir jag väldigt besviken!

John Gham - Animal
lite knarkigt, och absolut inget jag brukar fastna för.
men jag gillade det.

Atochi & Frankyeffe - Ye Yu (Original Mix)
snyggt att spela ute. önskar dock att fler skulle uppskatta det.

Pablo Cahn Speyer & Hector - Yesaidu (Original Mix)
helt sinnessjuk Tech! axelryckande, rytmiskt & snuskigt bra

Kellerkind - Touch It (Original Mix)
jag vet att ni inte får nog av Tech. Så här kommer mer att bita i!

Pitt Larsen - El Vinito (Original Mix)
mångsidig, och välproddad track för er mina herrar.
Kan inte göra annat än älska El Vinito!

Mikehouse - Senorita (Original Mix)
lite för "ZXX-aktigt" för mig..  men det går att jobba på.

Christian Smith - Almaviva (Original Mix)
ett tungt släpp från Size Records. Väldigt tungt.
håll till godo

EDU - Skeleton (Original Mix)
EDU - Undead (Original Mix)
båda är feta som fan. men Undead är nog lättare att spela ute, med "kärleken" den faktiskt innehåller.
SCHMÄCK!

Vandalism - Throw Your Hands Up (Angger Dimas Remix)
AWESOME SHIT! Så typiskt Vandalism, och Angger Dimas gör ett fruktansvärt bra jobb med den.
big ups!

Dave Kurtis - Wunderkind (Original Mix)
kommentarer överflödiga

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0