golden girl



Kaiserdisco - The Early Bird
Skön tech att lugna sig till.

Danny Nightingale - Sunsetter (Original Mix)
support av Tiësto bl.a. inget jag annars lyssnar på. men det är kaxigt!

Krummstoff - Backdoor Luv (Original Mix)
grym fucking EP! Och en lika bra dänga!

Sebastien Leger - Balkamaniac (Original Mix)
blir borttaget hela tiden på Zippy, så ni får den i Mediadire.
Men trust me. Seb Leger kan fan leverera. och denna gång är det helt i min smak.
balkan balkan balkan!!!

Dandi & Ugo - Golden Girl (Original Mix)
snyggare vocal får ni leta länge efter.
Kan utan tvekan vara veckans bästa track!

Marc Depulse - La Bestia Negra
dirty minimal/tech som jag vet att ni kommer älska!

Fritz Kalkbrenner - Dead End
oj oj OJ, vilken rytm! melodiskt som tusan. får helt klart inte nog av den.
kan vara lite "love"-stämpel på den. men shit vad bra!
EP i samma namn, som ni absolut bör spana in. bara gott!

Abel Ramos - House Nation (Original Mix)
dryper av Abel Ramos välkända sound. Med mycket annat kul.
Riktig vändning mitt i allt. Jävligt tight!

HUg It Out

Kommentarer
Postat av: Anton

Sunsetter är ju sjukt gammal, skön post dock!

2010-03-12 @ 17:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0