Oh My!

Förlåt för sämst update.
Men jag har varit på språng de senaste dagarna, och levt livet. Alltså noll tid för musik. Tyvärr
Nu är jag i alla fall här. Och jag har inte missat något. Inget bra har levererats under de senaste dagarna..

Darpa - Agagnaffa (Original Mix)
KICKASS minimal for those of you who can handle it.

Douglas Greed - Marcel
Douglas Greed - Oh My!
Douglas Greed - Lick Of Authority
sinnessjuk EP. sinnessjuka beats.

Mark Broom - Supersnout (Original Mix)
underbart! Mycket vår-rytmer & härligt disco sound.
2010 blir disco-house året, utan tvekan!

Birds & Souls - Birds & Souls
fantastiskt deep. Så mycket känsla har jag inte fått på länge.

Nick & Danny Chatelain - Rumba (Ralvero For The Floor Remix)
saknat Ralvero. And here I have him

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0