better day!



Agent Matteo – Feel This Rhythm
packat med groove så det räcker & blir över!

Mark Knight & Funkagenda – Antidote (Original Club Mix)
Njaa, inte riktigt något som håller mig vaken. Men ni lär ju gilla det.

King Roc & Dimitri Nakov – Jardin Nights
bättre melodisk & tribal tech. Rätt!

ATFC ft. Lisa Millett – Bad Habit (Uner Remix)
exakt som jag gillar det! BÄSTA

Jarah Damiel - A Trip To (Rolvario Remix)
Fan vad jag har saknat soundet! Riktigt bra. enormt

Reekay Garcia - Para Ti (Christian Luke Remix)
kaxigt & snuskigt bra! Längtar tills jag hör den ute.

Shiny Toy Guns - Rocketship 2010 (Starkillers Original Mix)
ännu en "hit" som alla kommer kunna utantill. Enjoy it, if you can.

Denis The Menace & Markus Binapfl feat. Rachele - Sunshine In My Heart (Original Mix)
lite kalla drinkar & solsken på den, så är det klart!
Väldigt sommrigt och varmt med en vocal som denna.

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0