"feed me a stray cat"



Dirty Culture - Contract (Original Mix)
För bra för att vara sant. njut, mina herrar!

Dany P-Jazz & Fedde Le Grand & Funkerman - New Life (Bingo Players Remix)
en radio-hit. Blir lätt så med Funkerman & Fedde.
Bingo Players gjorde dock den lite bättre.

Apster & Firebeatz - Cencerro (Bassjackers Remix)
Typiskt bassjackers. Inget som föll mig i smaken, tyvärr.

Mikael Weermets feat. Christina Skaar - I'll House U (Vocal Mix)
Finner inga ord. PURE MAGIC!

Richard Dinsdale - Left In Africa (Original Mix)
great tribal to start the night with!

Robert Owens - Deep Down (Chocolate Puma Main Mix)
ni vet att jag är svag för "klezmer-sound". Här är lite av det.

Gramophonedzie - Brazilian (Original Mix)
ni vet nog redan vad jag tycker! Sinnesjukt bra.

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0