Oh snap!



Funkerman & Shermanology – Now or Never (Puresang Remix)
stark vocal, och hela låten håller starkt!
fet! breaket bygger upp äckligt bra

Mathias Mesteno – Teething
mysig och halv-cool deep/tech. Just gotta love it!

Kaskade feat. Haley - Dynasty (Dada Life Remix)
smutsiga ibbar från våra älskade Dada Life! Magi

Angger Dimas - Plastik (Original Mix)
man kan nog inte få mer spårat och dirty electro än detta just nu.
Inget som brukar falla mig i smaken, men här är undantaget!

David Guetta & Afrojack feat. Niles Mason - Louder Than Words (Original Mix)
jag kan inte tänka mig att ni missat Guettas senaste. Det går ju inte.
Trots att det skriker av radio-vibbar så gillar jag den.

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Dirrtbag

Har du legitimation för den här bloggen ?

2010-05-29 @ 10:25:16
Postat av: diana air

hahaha Charlie!!!! :)

2010-05-29 @ 12:32:56
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0