U Got Me Sumthin



Aphreme – U Got Sumthin (Original Mix)
strålande deep house en dag som denna, och allt är perfekt.

Aphreme – Promise Me (Original Mix)
Stämningsfullt. riktigt fint

Lutzenkirchen – The Music
när tech är så här bra, så kan man inte låta bli att ryckas med i dans

Pryda - Viro (Original Mix)
Pryda - Emos (Original Mix)
Lika vackert som väntat. Alltid så från våran snuskigt bra Svenska herre.

Copyright - Circuit Break (Original Mix)
Svängigt och helrätt. bättre slag!

Mario Ochoa – La Cosa Nostra (Original Mix)
axelryckande tech som jag lär droppa på hela dagen.

Heinrichs & Hirtenfellner – Brother’s
Heinrichs & Hirtenfellner – Love & Division
fantastisk minimal av favoriterna H & H.
Jag väljer Borther's i alla lägen. Men sliter mig inte gärna från Love & Division.

Phonic.Lab – Lost In Traffic
oldschool inslag i dängan som får er att älska den.

The Selph & Matteo Milleri – Remembrance
det är just detta osm är house för mig. mycket känsla & groove.

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: Roy

En housetjej, smokin hot!

2010-05-02 @ 18:11:11
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0