maxxat!

skäms på mig för dålig update, jag vet. punich me, then!

My Digital Enemy & Prok & Fitch – Raveo
crap vad det svänger! det tänker jag släppa på dans till!

My Digital Enemy & Prok & Fitch – Reach Out
Reach Out hade lite bättre rytmer.
mycket bättre.

Dimitri Vegas & Like Mike & Albin Myers – Drop That (Original Mix)
trots att det inte alls är i min genre, så hoppas jag på att höra mycket av den.
älskar stråkarna i breaket, det var det som gjorde allt.

Helmut Dubnitzky – First Move
NO DOUBT, det bästa i inlägget. Inte allt för ofta man får en sådan schysst feeling.

Helmut Dubnitzky – Go With Me
04:10- smack! Håller jämn och hög nivå. exakt som First Move.

Danny Darko – Disco Revenge (DD Disco Mix)
behöver inte säga så mycket. den talar för sig själv!

Alex James – Raw (Original Mix)
för jävla bra tech. sådana diamanter tar man fan vara på

Jerry Ropero & Tom Novy feat. Abigail Bailey - Don't Lie (Sebastien Drums & Rob Adans Remix)
en typisk "hit". den har allt för att lyckas. lite flöjt, lite piano, vocal & Sebastien Drums! haha

Zoo Brazil - Late At Night (Tocadisco Remix)
Zoo Brazil i samma fantastiska ordning. Med Tocadisco's hjälp är det alltid snyggt

Brew Ramson - Disco And Stilettos (Angger Dimas Remix)
lite väl mycket electro. men jag gillar det ändå!

Afrojack vs. The Partysquad - A Msterdamn (Extended Edit)
lite hiphop över det hela. inte bra hiphop alltså. blandad med Afrojacks vanliga sound.

Ron Carroll feat. Lady D - You Rock My World (Oliver Twizt Remix)
en typisk Oliver Twizt. och dte är ju därför vi gillar den?

Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0