you better do it...!!!


Mina herrar..
Nu till sommaren är det mycket man vill ha. Cash, fräsha brudar, en ny bil kanske, eller bara jävligt mycket skumpa. Tänk om du kunde få allt detta genom ett sms.
Tänk om du kunde stoppa svält & krig i våran värld med hjälp av ett sms?
Det kanske du kan..

Men just idag handlar det om så mycket mer än krig & svält.
Det handlar om Extrema Outdoor @ Oslo, nu i Juni.
Och det handlar om att göra en god gärning.
Det handlar om ett sms, mina herrar.
Ett sms som kan ta våran Stefan Oudalov till Oslo. Varje röst räknas!
Det kan vara just DU som skickar honom till Extrema Outdoor.

Att spela på Spy Bar, 2.35:1, & för självaste Gud räcker inte. Han skall till Oslo.
Och vi skall hjälpa honom. Right?

Smsa OAE STEF4 till 72500 för att våran Stefan skall ha en chans till att spela på Extrema Outdoor! Gör det bara, eller så är du död i mina ögon.

Det handlar om 6 jävla spänn..
Vad är det värsta som kan hända om du vaknar imorgon och inser att du inte har 6:- ?
Kör nu! SMSA

Hug It Out

Kommentarer
Postat av: V

Tucillo - Horobooka, tror den kommer gillas...

2010-05-12 @ 12:16:26
Postat av: diana air

Det gjorde det! Really.

Nu hoppas jag att du röstat på Stefan, också! ;)

2010-05-12 @ 15:42:03
URL: http://dirtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0