Flirt



John Dahlback ft Terri B - Flirt (Club Mix)
Jag orkar inte ens tala om hur länge jag har väntat på denna.
ÄNTLIGEN! Så himla bra.

Saxxo - What About It (Original Mix)
Saxxo - Sudoku (Original Mix)
Kan inte riktigt välja vilken som slår mig hårdast. Båda två väldigt fräsiga

Hard Rock Sofa and St. Brothers - Blow Up (Thomas Gold vs Axwell Remix)
Klart jag gillar det. Axwell är ju inblandad. MYCKET fetare än jag hade in mind

Angger Dimas vs Tommy Trash - Big Fucking House (Original Mix)
KALAS! Enormt sound, och ett galet tryck!

Funkerman - Paperbag Revolution (Original Mix)
oj vad jag älskar min kära tech. Här är det inget undantag.


Hug It Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0